LTE-puhelin x5c+ jälleen pohjahintaan 79 € Elisalta

oh2op
Viestit: 9090
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

LTE-puhelin x5c+ jälleen pohjahintaan 79 € Elisalta

ViestiKirjoittaja oh2op » 24.06.2026 12:13

https://elisa.fi/kauppa/tuote/honor-x5c ... ht%20black

Hyaweu x5c+ on jo kerran ollut Elisassa 79 €, ja nyt hinta on palannut. Välillä hinta on ollut 99 €:kin euroa jälleen välillä. Tässä puhelijessa EI OLE 5G:ä, mutta mennee varapuhelimena. Sen muisti on vain 64 Gt, mutta siihen saa laittaa tallennuksen suurehkon muistin kortin,

Halpaälypuheilinta voi käyttää mm.
- https://www.openstreetmap.org :n tekemiseen
- https://www.echolink.org/download.htm :iin
- https://aprsdroid.org/download APRS:ään
- valokuvaamiseen 50 MPix:llä ( mastot, antennit, alennusmyyntituotteet )
- videokuvaamiseen

- ainoan kalliihkon älypuhelimen varapuheimena rikkoontumisen varalta, vaikka /m:n hansikaslokerossa

Palaa sivulle “Myydään”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa