Akkupula

Alue kaikelle mahdolliselle keskustelulle, muista kuitenkin palstan säännöt ja hyvät tavat.
oh2op
Viestit: 9090
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

Akkupula

ViestiKirjoittaja oh2op » 27.06.2026 14:33

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012106189.html

Joku vajaa 20 akkua ei riitä 80 000 vieraan asuntovaunujen viestivarikoksi. Nykyihnisten on vaikea käsittää m ä ä r i ä. Suhteellisuudentajuttomuus alkaa peruskoulun matematiikan aĺamäestä parlamentarismissa.

Palaa sivulle “CQCQCQ”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa