Tehdään juuri niin kuin Venäjällä

Alue kaikelle mahdolliselle keskustelulle, muista kuitenkin palstan säännöt ja hyvät tavat.
oh2op
Viestit: 9090
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

Tehdään juuri niin kuin Venäjällä

ViestiKirjoittaja oh2op » 25.06.2026 08:52

ei pyritä tekemään https://www.tivi.fi/uutiset/a/b2195fdb- ... rit%3A32ab Hankitaan post-paid - 5G-puhelimen rinnalle varapuhelimeksi pelkkä Huawei x5c+ Elisalta 79 €:lla hansikaslokeroon, 64 Gt:n vuoksi tuhti 1 Tt:n SD-kortti tai ainakin varttikortti, 256 Gt, laitetaan kolmanneksi vanha Nokian peruspuhelin, mitä ei pihistetä siksi, että lautauskaan ei onnistu USB-C:llä tai mikro-USB:llä.

Kannattaa seurata Venäjän federaation, valtion, toimia ja pitää sitä pörssin tapaan negatiivisena indikaattorina eli toimia juuri toiseen suuntaan, hajauttamisen suuntaan: PMR446 nykyisillä 16 kanavalla, RHA68 25 W, perusluokka 30 W, yleisluokka 100 W 70,200 MHz FMN, 4m:lle Yaesu FT-847, FT-710, Icom IC-7100, IC-7300, 50 W. 5 kVA:n dieselaggregaatti ja kevyttä polttoöljyä, voimavirtaa 380 V.

Sitten vielä opettelemaan lippumerkit ja väriraketit ja savumerkit, vainovalkeat.

Palaa sivulle “CQCQCQ”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa