https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/385 ... 8603b17582
https://www.youtube.com/watch?v=vovVkvQhYEE
James Bond
Wow-signaali 1977 ja Arecibon radioteleskooppi
Palaa sivulle “Lähettimet, Vastaanottimet, Linukat, Virtalähteet jne.”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa