Wow-signaali 1977 ja Arecibon radioteleskooppi


Palaa sivulle “Lähettimet, Vastaanottimet, Linukat, Virtalähteet jne.”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa