Kostiatinyvka

Alue kaikelle mahdolliselle keskustelulle, muista kuitenkin palstan säännöt ja hyvät tavat.
oh2op
Viestit: 9090
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

Kostiatinyvka

ViestiKirjoittaja oh2op » 25.06.2026 16:42

https://www.youtube.com/shorts/QSocHs55nfc

Jos ryhminä tai pelkkinä pieninä partioina hiippaillaan eteenpäin, herää tietenkin kysymys, että jos on onnistunut lennokeilta hiippailemaan, ei aivan heti kannata tehdä tappavaa paluumatkaa eikä vielä tappavampaa palaamista.

Miten hoidetaan:
1) viestintä
2) huolto; elintarvike-, vesi- ja ammushuolto, vaikkei kovin montaa tuliannosta hiippailtaessa käytettäisikään.

Sotilaalliset tappiot ja sotahistoria antavat viitteitä siitä, miten selustassa nykytekniikalla radioharrastajakin voisi järjestää asiansa ellei tai kun ei hyvivnointialue EMU-leikkaukssisaan kykene.

Palaa sivulle “CQCQCQ”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa