Muisti maksaa: XBOX:kin kallistui

Alue kaikelle mahdolliselle keskustelulle, muista kuitenkin palstan säännöt ja hyvät tavat.
oh2op
Viestit: 9090
Liittynyt: 28.03.2014 04:32

Muisti maksaa: XBOX:kin kallistui

ViestiKirjoittaja oh2op » 25.06.2026 21:46

https://dawn.fi/uutiset/2026/06/25/xbox ... s-suomessa

Maailman tekoälykilvalla on seurauksensa kautta tietokonelinjan.

Palaa sivulle “CQCQCQ”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 92 vierailijaa