https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/ ... 678d76f9b2
Esimerkiski x5c+:lla on monta hintaa. Ne, jotka myyvät 20 euroa poistohintaa, 79 euroa kallimmalla, ilmoittavat normaalihinnaksi 119 € ja alennushinnakseen 99 €.
Matkapuhelinkauppa alkaa olla kuin huonekalukauppa käsittämättömin hinnoin ja hinnanalennuksin.
Alennusprosentit ovat turhia: pohjahinta ratkaisee
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa